kwietnia 02, 2018

Atrakcje w Tampie part 2


Hej Kochani

Dzis druga czesc z cyklu co zobaczyc w Tampie/Orlando.  Jakis czas temu pisalam juz o atrakcjach w Orlando (kliknij tutaj) dlatego postanowialam troche odswiezyc post i dodac pare nowych, ciekawych miejsc, ktore juz zwiedzilam a moze zaciekawia i Was😁



Dla tych co zamiezaja sie wybrac na Floryde zwlaszcza do Orlando przygotowalam liste z najwiekszymi atrakcjami na Florydzie, miejscami cieszacymi sie  najwiekszym zainteresowaniem wsrod wczasowiczow. Na ich zwiedzenie potrzeba jednak czasu no i oczywie money. 

Inne miejsca, zamieszczone na liscie rowniez sa na Florydzie ale polozone w roznych miejscach w okolicy Tampy.  Bedac na wakacjach jak najbardziej mozecie odwiedzic te miejsca jesli tylko bedziecie w okolicy i ciekawi poznac inna czesc Florydy. 
Poza wczasowiczami znajduja sie tez mieszkancy lub nowi lokatorzy, ktorzy dopiero poznaja Tampe i nie do konca znaja okolice. Jak sami wiecie na internecie czy trip advisor czesto podawane sa  bardzo znane miejsca zas pomijane te ciekawe rownie warte uwagi. Floryda to nie tylko plaze ale rowniez ciekawe, hisoryczne miejsca. Dla osob lubiacych odkrywanie nowych miejsc na pewno maly poradnik bedzie przydatny i sami bedziecie zdziwieni iloscia ciekawych miejsc w okolicach. 

Milego zwiedzania;-)

Kolejne punkty do zwiedzenia: 

3 komentarze:

  1. Z chęcią bym odkryła chociaż jedno z tych miejsc:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej chętnie bym wyjechała i zwiedziła kawałek tego miejsca...:)Świetny post, zachęca do odwiedzin Florydy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym w przyszłości zwiedzić choć jedno z podanych miejsc :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Iwona blog , Blogger